شرمنده شهدا...!

دفاع مقدس

شرمنده شهدا...!

دفاع مقدس

۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۱۸

دلم تنگ محرم شده است




«بسم رب الحسین علیه السلام»
بار الــــها ! اجلــــــــــم را تو به تأخیـــــــــــــــر انداز
چند روزیـــــست دلم تنــــــگ مُحـــــرم شده است

یا حسین جان…عشق تو درد است و تو خود درمان آنی!
دلم باز هوس لباس سیاه کرده است.
لباسی که چهل روز بر تن می کنم، نذر آن آقایی که بیاید و انتقام خونت را بگیرد.
دلم تنگ است برای سربند های “یا حسین جانانگار همشان بوی کربلا می دهند.
(نمی دانم چرا با دیدن سربندها ناخود آگاه یاد جبهه ها می افتم و دلم عجیب تنگ می شود برای شلمچه، برای طلائیه…! کربلای جبهه ها یادش بخیــر)
دلم تنگ شده است برای هیئت های عزاداری،برای گریه های دسته جمعی،برای وقتی که فریاد های یا حسیــن از ته دل همه بلند می شود.
می شود حس کرد حسین جان، این فریادها به کربلایت می رسد!
همان فریاد هایی که به گمانم یک سال ته دل همه خاک می خورد….
می شود حس کرد حسین جان، روی شاخه های درختان،انتظار پرندگان را به آمدن محرم.
امشب چقدر دلم می خواهد با زینب (س) هم ناله شوم:
گّلی گم کرده ام می جویم او را
به هر گُل می رسم،می بویم او را
گُل من یک نشانی در بدن داشت
گُلم پیراهن کهنه به تن داشت
هزار خرقه عوض کرد روزگار… و هنوز حدیث پیراهن کهنه تو  پا برجاست…!
صلی الله علیک یا ابا عبدالله…..
بار الــــها ! اجلــــــــــم را تو به تأخیـــــــــــــــر انداز
چند روزیـــــست دلم تنــــــگ مُحـــــرم شده است
  
شهدا را یاد کنید…با ذکر صلوات
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۶
محمد فرهادیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی